در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

گله

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ

بسم الله 



همه چیز عادی بود 

جز تنهایی 

اما کمی فقط ...


تو بودی گفتی تنهایم نمی گذاری ؟!


چقدر واقعی تنهایی ام را 

به دروغ پر کرده بودی !

آن قدر که

فراموش کرده بودم حرف زدن به چه سادگی ست 

به سادگی من 

به سادگی دل بستن

به سادگی شکستن ...


دیگر تو را کم ندارم که هیچ ، 

بلکه خودم را هم کم آورده ام ... 


همه چیز دوباره عادی می شود 

جز تنهایی

خیلی غیر عادی شده انگار 

مثل فراموش کردن ... 


+

همه می گویند زمان همه چیز را حل می کند ولی 

انگار این ما هستیم که عادت می کنیم ... 


+

دوست داشتن یک دروغ است . 

محبت یک فریب است . 

تنهایی یک واقعیت .


۹۲/۰۴/۱۶ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۲)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ آبجی پریسا
شکایت ...هههعی روزگار ...
.
.
.

ولی شاعر از قدیم گفته چی آبجی   ؟
چی گفته؟
گفته ای دل  شکایت هاااا مکن !!
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ آبجی پریسا
شکایت ...هههعی روزگار ...
.
.
.

ولی شاعر از قدیم گفته چی آبجی   ؟
چی گفته؟
گفته ای دل  شکایت هاااا مکن !!
پاسخ:
ولی اگه همین یه دل هم شکایت نکنه که می ترکه آبجی ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">