در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

فاقد موضوع 1

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۹ ق.ظ

بسم الله 

می ترسم از سگ همسایه 
دنبالم می کند 
یکی از همین قفس من 
برایش بساز 
تا آدم بشود . 

_ کیکاووس یاکیده _ 
۹۲/۰۴/۲۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۱)

سلام آجی جونی.چند روز پیش به من گفتی و منم اومدم کامنتم گذاشتم!!!! ثبت نشده! خب باشه از اول میگم: )

خونه جدید مبارررررررررررررررک (البته قبلا گفته بودم قالب جدید مبارک ) D:

راستی از اون روز تا حالا دوباره قالبتو عوض کردی؟احساس می کنم چند روز پیش یه چیز دیگه بود

 

شکلکم که نداره اینجا واسه همین دستی می گذاریممممممممم D:

 

پاسخ:
سلام به روی ماهت آبجی 

چیزی ثبت نشد آبجی 

ممنونتم عزیز دلم ... بله عوض کردم ... نمیدونم چرا هیچ قالبی به دلم نمیشینه ... اینم به زور نشوندمش ! 

شکلک هم بله متاسفانه نداره ... اشکال نداره ... یه کم دستی کار کنیم بد نیست از این تنبلی در میایم :دی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">