در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

چشمان خورشید

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ

بسم الله 



مدتی ست که

       باران ِ این کوچه ها

                      بی ترانه می بارد

 

کاش

      این روزها را

                      طلوعش 

                                 غروب کند


کاش

    با چشمان ِ خورشید

               گرم شود

                                  دمادم

                                باران ببارد 


اللهم عجل لولیک الفرج 

۹۲/۰۵/۰۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۷)

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۶ آبجی پریسا
من فکر میکنم درغیاب تو
همه ی خانه های جهان خالیست!
همه ی پنجره ها بسته است !
وقتی که تو نیستی
من هم
تنها ترین اتفاق ِ زمین م
پاسخ:
خدایا 
پنجره ها را باز کن ... 
امام صادق (ع) میفرماید : برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام میگیرد و تصویب آن در شب بیست ویکم و تنفیذ آن در شب بیست‏ و سوم .

(وسائل الشیعه، ج 7 ص 259) .


سلام بر شما..

در این روز های با عظمت دعا برای ما فراموش نشود . محتاجیم به دعای خیرتان بزرگوار .

پاسخ:
سلام 
انشاالله حاجت روا ... 
انشاالله بتونیم قدر خودمون و خدای خودمون رو بدونیم ... 
اره کم  اپ میکنم .درسته
خیلی دوست دارم بنویسم ولی  از سه طرف وقت نمیکنم
از طرف دیگه انگیزه ام واسه نوشتن کم شده
تو وبلاگ قدیمی ام .راحت تر بودم
مخاطب بیشتر بود. هر چی امار بازدید کننده بالا باشه .نویسنده انگیزه اش برای نوشتن بیشتر میشه
گاهی مینویسم .ماهی یه بار
مطالبمو از حالت تخصصی روان شناسی به مطالب موفقیتی تغییر دادم
-------------------------
دو ترم هم مثل برق و باد میگذره
ایشالا موفق میشی
منم دوست دارم دوست خوبم :) :*

پاسخ:
درکت میکنم عزیزم ... حداقل بی انگیزه گی برای نوشتن رو ... منم وبلاگ قبلیم رو هنوز خیلی دوس دارم ... هنوز نتونستم اینجا رو دوس داشته باشم ... 
مطالبت خیلی خوبن ... من که خیلی استفاده میکنم ... کار خوبی کردی ... چون اون طوری سنگین تر بود و هر کس برای خوندن وقت نمیزاشت ... 
ممنونم گلم ... انشاالله میخوام برای ارشد بخونم ... منم آرزو میکنم دوست خوبم موفق باشی :) 
سلام
بروزیم
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۳ به رنگ چادرم
کاش ببارد
باران
از پسِ کوچه هایی که در شب گیر کرده اند ...
پاسخ:
انشاالله ... 

 مادامیکه چشمانت بینا و گوشهایت شنواست، به هرکجا که روی راهبر خویش را خواهی یافت.
پاسخ:
انشاالله ... 
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۴ آقــا علیرضـــا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">