در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

هوای شما

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ

بسم الله 



دلم مثل این کبوترها هوای شما را کرده بود 

گفته بودم در کنار شما باریدن حالم را خوب می کند 

میدانم ! در پناه شما بال هایم رمق پریدن پیدا می کنند 


+

خدای خوبم 

امام همیشه مهربانم ممنونم ...


+

به امید خدا می روم در پناه آقا ... مهربانم ، دوستانم ، همه در قلب و دعایم هستید ... 

 

+

سلام عزیزان 

قابل باشم نایت الزیارة و دعاگوی همه تون بودم 

                                                                           عیدتون مبارک 

انشاالله که از سبک بالان باشیم ... 

۹۲/۰۵/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۸)


السـلـام عـلـیـک یــا عـلــی ابــن مــوســی الـرضـــا . . .

سلام
خوش به سعادتت عزیزم التماس دعــــــــــا
سلام ما رو هم به آقا برسون
پاسخ:
سلام گلم 
به روی چشم آبجی ... 
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۴ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " تحلیل ماجرای فدک " بروز هستم . بحثی تاریخی و عقلی در زمینه فدک . فدک زمینی بود که پیامبر به حضرت زهرا س بخشید و خلیفه دوم آن را غصب کرد .

پاسخ:
علیک سلام 

سلاااااااااام مرسی که اومدی آجی جونی ....مثل همیشه با اومدن توی وبت آرامش خاصی پیدا کردمممممممم*:

پاسخ:
سلام به روی ماهت آبجی 
خواهش میشه ... تو عزیز دل منی آبجی ... 
سلام زهراسادات جان
وای چقدر خوشحال شدم... الهی شکر...
میری پر و بالت رو باز می کنی دور گنبدش و میای همه جا رو پروازی میکنی
سفر سلامت گلبانو
یاد همه ی دلتنگ ها بکن اونجا
زیر سایه ی امام رضا جان باشی انشالله همیشه
پاسخ:
سلام بانو 
انشاالله قسمت شما و همه ی دلتنگ ها 
یاد همه تون بودم عزیزم 

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۴ آبجی پریسا
وای عزیز دل سفر به خیر ...التماس دعا :)
پاسخ:
یاد همه تون بودم آبجی جونم ... 
السلام علیک یا غریب الغربا
قسمت مهم نیست لیاقت می خواهد که من ندارم بروم  ...

پاسخ:
سلام آقا سید 
انشاالله که دارید ... اینطوری نگید ... خدا و امامان ما خیلی مهربونن ... فقط باید بخواین ... 
سلام
بروزم...
پاسخ:
سلام 

سلام علیکم 
رسیدن بخیر و زیارت قبول ... انشا لله سفر مجدد کربلا ... 

ممنون از اینکه همیشه یادم بودی و هستی . با وجود تو ، دلم مطمئنه که یه دختر دارم که بعد من به فکرم باشه ، چه خودخواهم نه ؟!!! 
پاسخ:
سلام مهربونم 

سلامت باشید ... زیارت و نماز و دعای مخصوص شما که سفارشی بود ... انشاالله قسمت شما و همه ی کسایی که مشتاق و دل تنگ هستن ... واقعا نعمت اند ... باید خدا رو شکر کرد ... 

شما همیشه توی ذهن و قلب و دعاهام هستید ... همون خدایی که منو بهش رسوندید میدونه چقدر دوستون دارم ... دیگه نگید ... انشاالله که زنده و سلامت باشید و سایه تون بالای سرمون ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">