در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

فرفره بادی

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۴۹ ب.ظ
بسم الله 



چندی ست فرفره بادی ام را گم کرده ام 

                من آن را به دست باد سپرده بودم 
                            
                               ولی باد دیگر آن را پس نیاورد ! 


چندی ست غم کودکانه ای بر دلم سنگینی می کند ... 


من از ریختن برگ درختان دیگر شاد نیستم 

           و نه از خمیازه ی بوی کاغذ 
                                  
    و نه از انزوای صدای قلم ! 

 
من دیگر از هوهوی باد می ترسم ... 


______________


                   جعبه ای از دعا 

          پاکتی از عشق 

نامه ای از مهر 

      خطی از آرامش 

              کمی هم لبخند میخاهم ... 
                                  
                                 
+
خدایم تو بفرست 

          تو دعایم کن 

          تو همه کس ام باش 
     
          تو عشق و مهر و آرامش و لبخند من باش . 


۹۲/۰۶/۰۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۴)

از خدا برایت بهترین ها را آرزو میکنم ...
پاسخ:
ممنونم ... 

بابت اون قضیه هم چشم ... 
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۵ محسن رامشگر

سلام با یک نظرخواهی در مورد مردان یا زنان ... به روزم . خوشحال میشم تشریف بیارید و نظر بدید

لطفا مشارکت کنید . ممنون
سلام 

برای پستت: 

منم همینطور 



عزیزم من فردا انشالا میام طرفای شما میای حرم ببینمت؟ 
پاسخ:
سلام به روی ماهت 

بله میام انشاالله ... شما فقط بگو ساعت چند آبجی ؟

 از پریسا به خدای واسع و عزیز  :)
لطفا :پاکتی از عشق 
نامه ای از مهر 
خطی از آرامش 
یک دنیا لبخند ...
به آدرس آبجی زهرای من  ...           
با سپاس بیکران   :*    :*
پاسخ:
ای جان ِ من ! مرسی از این همه لطف و محبتت آبجی خانوم ! الهی که واسه همه نه فقط من ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">