در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

کودکانه 1

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۱۹ ق.ظ
بسم الله 


دخترک نوشته بود : 

امروز یه اتفاق خیلی خوب افتاد . امروز مامان باهام لبخند زد . من اینقد خوشحال شدم که نگو . آخه میدونی چیه ؟! خیلی وقت بود این اتفاق نیفتاده بود . منم باهاش لبخند زدم . فکر میکنم اونم خوشحال شد . تو چی فکر میکنی ؟! نمیدونی چقد لبخندشو دوست دارم . ولی یادم رفت عسک بگیرم برات بفرستم ببینی چقد قشنگه . تو دعا کن خیلی زود این اتفاق خوب دوباره بیفته منم قول میدم دیگه عسک یادم نره . باشه خدا جونم ؟! ... 

۹۲/۰۶/۰۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۷)

خییییییییییلی قشنگ بود :)

راستی توی سایت هم برای پیام گذاشتم و توی لیست دوستامم گذاشتم : )

پاسخ:
ممنونم گلم 
الان میام می بینم ... 
خدا رو شکر :)
روزهات پر از لبخند بانو...
پاسخ:
سپاس بانو ... 
هه هه
پاسخ:
میشه بفرمایین کجاش جای این هه هه ی شما رو داشت ؟! جوک تعریف کردم ؟! 
از ته دل تا روی لب.خسته نباشی لبخند
پاسخ:
الهی که همیشه خندان باشی بانو ... 
سلام 

هر کسی خدا رو داره هیچی کم نداره ... 

و من یتق الله یجعل له نخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب ...


پاسخ:
سلام ... 
چ دختری ...
۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۲۲ دلتنگی ابرها ...
سلام دوست خوبم
لینکت کردم :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">