در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

دخیل

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ

بسم الله 


ص ب ر 

سه حرفی 

یک بخشی 

چقدر ساده به نظر می آید ! 


ص ب ر 

یک تکلیف 

یک جریمه 

انگار هر چه بیشتر می نویسی سخت تر می شود ! 


ص ب ر 

خدای من صبور است 

خودش یادم می دهد صبوری را ...  


_________


+

وقتی مات و مبهوت پناه می بری به سجاده و سجود ، به گریه و سکوت ... 


+

وقتی تنها دخیل ات می شود دل گرفته ات ... 


+

وقتی از هیچ کس جز خدا کاری بر نمی آید ...


+

وقتی تنها امید و قهرمان زندگی ات می شود خدا ... 


+

وقتی التماست می شود دعا . 


_________


خدایا ... 


۹۲/۰۶/۰۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا