در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

کات .

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ب.ظ


کات !


از اولین روز حبس خودم 


در دنیای مردگانی به سر خاهم برد که 


به طرز عاقلانه ای احمق می شوند !


در دنیای ما هیچ غباری هوس نمیکند روی سنگ قبرمان بنشیند .


اما تو خدا از امروز حکایت کافر شدن مرا نخان !


۹۲/۰۶/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۴)

آی گفتی آبجی..
دقیقا همینه!
فکرنمیکنم کسی جز خدا به دادمون برسه...
دلم میخواس اینو می فهمیدم...
خودم را خواهم کشت . 
شبیه حس پژمردن ، دچار شک و تردیدی ...!!!؟؟؟
-------------------------------------------------------------
نه اینکه سرد و مغرورم ، نه اینکه دور از احساسم
بذار دست دلم رو شه ، بذار رویا رو بشناسم
تموم شهر خوابیدن ، من از فکر تو بیدارم
یه روز میفهمند از چشمام  چه احساسی به تو دارم
(با یه کمی دستکاری تو اصل شعر نوشتم )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی