در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

دلبستگی

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

بسم الله



سنگدل 

کاش میدانستی 

آدم زود باور می کند 

      زود دل می بندد ! 

      کاش دروغ نمی گفتی !


کاش میدانستی 

تنها خوبی ِ دلبستگی ِ من به تو این شد که 

فهمیدم دیگر دلم را به روی هیچ کس باز نکنم ! 

                                                                          مگر دلبستگی همین نیست ؟! 

+

کاش میدانستی 

از وقتی خدا پناه قلبم شد 

            و مهربانم 

            یار و پشتیبانم 

دیگر دلم بهانه ی تو را نمی گیرد ! 


۹۲/۰۶/۰۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۶)

سلام 
اصن نمیدونم چرا نمیشه ما همو ببینیم :/ :(
پاسخ:
سلام آبجی 
آبجی امروز بابت همین تا خود بعد از ظهر اعصابم خورد بود :( 
خوش به حال دلتون که این قدر به خداش قرصه :)
تبریک بانو
پاسخ:
شکر ... 

الهی بگردم 
انشالا به همین زودی باز میام ،دیگه اینبار حتما همدیگه رو ببینیم :-*
پاسخ:
انشاالله آبجی جونم :-*
Dar rozhaye khoshi khoda ro Boland tar seda bezan , ta bebini Dar rozhaye nakhoshi ba zemzemei ham be  komakat miayad ...


پاسخ:
سلام آقا سید 

کاش بشه خدا رو در همه حال و همه جا در نظر داشته باشیم ...
سلام آبجی زهرای خودم .خوبی گلم..؟
خیلی زیبا نوشته بودی آبجی ...ممنون
پاسخ:
سلام گلکم 

شکر ... 

من ممنونم آبجی ... 
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۵ محمود شهرستانی
سلام مرسی

پاسخ:
سلام 
خواهش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">