در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

بازی

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ

بسم الله 



خدایا ، 

من می شمارم 

تو پیدایم کن ... 

۹۲/۰۴/۱۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۱)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۵ آبجی پریسا

سلااااام علییییک! عزیز دل آبجی .به به به به !!!  مبارک ها باشه  عشقم :-) :-*

هم زیبا هم پر از آرامش ...برقرار باشی آبجی جونم و نویسا و آپدیت !!:-) هه هه ...

دوستت میدالم ...
این جا شکلک نداره چرا ؟ برای بروز احساساتم با مشکل مواجه میشم  خوب :-! ؟
پاسخ:
علیک سلاااااااااااااااام آبجی پریسای خودم 
ممنونم عزیز دلم 
خوب منم دوستت دالم آبجی 
این جا شکلک نداره خودت باید بزاری قربون آبجی با احساس خودم برم ! :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">