در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

لبخند 1

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ب.ظ

بسمک اللهم ربی 



تـاب تـاب عـبـاسـی 

خـدای مـن چـه نـازی 


+

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ قُل لِعِبادی یَقولو هیَ التّی أَحسَن ... و به بندگانم بگو آن چه را که بهتر است بگویند ...

                                                                                       ( سوره ی أسراء . آیه ی 53 ) 


+

چشمانت را ببند 

و نفسی عمیق بکش 

وابستگی گذشته ات را رها کن 

و به طور کامل در حال زندگی کن 

خودت را عاشقانه دوست داشته باش 

و با خودت خوب ، آرام ، مهربان و صمیمی باش

تصمیم بگیر باور کنی تغییر امکان پذیر است و آسان 

و بدان که زندگی برای این است که امروز از آن لذت ببری . 


+

باور کن خدایت عاشقانه دوستت دارد و مشتاقانه دوست دارد تا هر آن چه را که دوست داری برایش بگویی . 


۹۲/۰۷/۱۲ موافقین ۵ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۲۰)

یه تعدادی از نوشته هاتون رو خوندم :)

انتخاب عکسای همه ی پستا عااالــــــی بود :)
پاسخ:
ممنون از لطفتون ...
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۳ محمدجواد ....

زیبا بود ....

پاسخ:
تشکر ... 
Aaraam Dar goshe khodayam goftam *man dostat daram rahayam nakon*...

پاسخ:
خدا همیشه پشت و پناهتان باشد ... 
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۲ آبجی پریسا

سلام عزیز دل آبجی .خوبی خانومی ؟

روزگار چه خبر ؟

 همیشه شاد  و سالم باشه آبجی جونم  و مهربونش الهی  :*

 یه عالمه میبوسمت مهربون ...

پاسخ:
سلام به روی ماه آبجی خانوم خود خودم 

شکر ... 

الهی که تو هم همیشه شاد و سالم باشی عزیز دلم 

من بیشتر میبوسمت ... یه عاااااااااااااالمه ...
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۳:۰۳ ღ فاطمه ღ
عالیییییییییییییی
لینکت کنم عایا اجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
خبر بده :)
پاسخ:
تشکر آبجی خانوم ! شما صاحب اختیارید ، بفرمایید ... 
salam 
farda roze ARAFE ast Doam kon bi eltemase  man
ya hagh
salam
emrooz roze ARAFEE ast , doayam kon bi eltemase man
ya HAGH
پاسخ:
سلام 
انشاالله حاجت روا ... 
باز باران، با ترانه، میخورد بر بام خانه

یادم آرد کربُ بلا را

دشت پر شور و بلا را

باز باران، قطره قطره میچکد از چوب محمل،

آخ باران! کی بباری بر تن عطشان یاران؟

سلام 
عزاداریت قبول ...
بنا نیس اینجا یه گردگیری بشه؟
پاسخ:
سلام مهربونم 
از شما هم قبول انشاالله ... 
چرا واقعا میخوام یه گردگیری بکنم یه سر هم به همه بزنم ولی واقعا تا حالا نرسیدم که نرسیدم !!! 

سلام  زهرا خانم عزیز! احوال شما؟
بالا خره این توفیق نصیبمون شد که تو وبلاگ شما نظر بدیم!
قبلنیا اومدم نظر دادم ولی ارسال نشد!:(
دیگه این دفعه برامون اجازه صادر کرد!
بابا به این وبلاگتون بگید با مادوست باشه!:)
اینطوری خوب نیس خواهر من!
خیییلی وبلاگ جالبی دارید.
متن پستتونم خیلی جالب بود.
خودتون نوشته بودید؟
مویدومنصور باشید.

پاسخ:
سلام خانونم 
شکر ... 
بله ... 
۰۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۷ حامد(جوون دهه شصتی)
سلام
احوال زهرا خانم؟؟
خوشحالم بعد مدتها دیدمت [مجازی]
پاسخ:
سلام 
شکر ... 
منم دلتنگ این دنیای مجازی بودم ... 
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۵ طلبه امروزی

سلام

با مطلب «زن را بزن!» بروز هستم . در این مطلب تفسیری نوین و معقول از مسئله «زدن زنان» (نساء34) سخن گفته ایم .

+ رو نمایی از دو کتاب نوشته طلبه امروزی : 1. اخبار کافی(جلد اوّل) 2. سیر اندیشه(جلد دوازدهم)

در کتاب «سیر اندیشه» درباره مسائلی چون : حجاب،روابط اجتماعی طلبه ها،نشوز،حقوق زنان،وفات یا شهادت فاطمه زهرا(س) سخن گفتیم ... خواندن این کتاب را توصیه می کنیم .

پاسخ:
سلام 

سلام عزیزم
تو ام که از من بدتری :دی
یه سرو سامونی به اینجا بده ....
پاسخ:
سلام به روی ماهت آبجی جونم 
آره والا :دی 

۱۳ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۰ خانم معلم
سلام 
هی میای نظر میزاری و میری . خب هیچ موضوعی واسه نوشتن نداری؟ 
میخای من موضوع بدم بهت ؟

میتونی یه کم غر بزنی ... غر زدن که یادت نرفته مادر ! 
پاسخ:
سلام 
دلم خیلی گرفته مادر ... خیلی ... دلم میخاد حرف بزنم ... مثل همیشه ... 
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۵۰ عشق الهی
سلام دوست من
احوال شما؟
چه خبراااا؟
روزگار خوش میگذره؟
هرجا هستی موفق و پیروز باشید.
التماس دعا داریم.
یاحق
شیرینی :|
پاسخ:
:)
سلام
زیبا بود...
التماس دعا
۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۲:۳۲ حامد(جوون دهه شصتی)
سلام زهرا جان خوبی؟ چون از بلاگفا خراج شدی نمیدونم چه موقع به روز میشی :( حالا اینکه این شب اول رمضون یادت افتادم یعنی اینکه ...یعنی شاید خدا خواست :) مبارک باشه و اینکه التماس دعا دوست من
پاسخ:
سلام آقا حامد 
شکر خدای مهربون ... 
ممنونم که به یادم بودید 
انشاالله حاجت روا ... 
۱۷ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۴ دلتنگی ابرها
:-)
پاسخ:
:)
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۱ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
برخود ببال
و از آن دسته دخترانی باش که پیامبر(ص) درباره ی ایشان فرموند
چه خوب فرزندانی اند
دختران محجوب

روزتون مبارک...

دعوتید به جشنمون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">