در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

شکرنامه

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ب.ظ

بسمک اللهم ربی 



مهربان خدای من ، 

مهربانی دارم که مهربانی هایش آیه ی نگاه مهربان توست . 


مهربان عزیز من ، 

نگاه مهربانت تا همیشه به مهربانم باشد . 


مهربان نازنین من ، 

شکرانه ی مهربانی های تو و مهربانم این آهنگ دلم است : 


" لحظه به لحظه ، آن به آن ، از هر حیث و جهت ، بهتر و بهتر می شوم "


پ.ن. با یقین می شود به نهایت خواسته رسید . امام علی (ع) 


۹۲/۰۷/۰۷ موافقین ۴ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۸)

چه خوب! خوشحالم که خوشت اومده آبجی جونم :)

 

پستتم مثه همیشه زیبا و آرامبخش بود :)

پاسخ:
منم خوشحالم که خوشت اومده آبجی جونم :) 
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۹ محمدجواد ح....

سلام ...

 

خوبی انشاا....

 

خداوند تنها کسیست که عاشقانی دارد که هیچکدام از بودن رقیبانشان ناراضی نیستند...
خداوند آرامش جان است...

پاسخ:
سلام 

شکر ... 

خداوند عین آرامش است . 
دل و یاد خدا ...الحمدلله
پاسخ:
شکر ... 
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۹ خانم معلم
سلام 
رنگ و روی قالبت خوشگلتر شده ... خیلی ملیحه ... ایشالا که دلت همیشه آروم باشه و خدا در خونه ی دلت جای اصلی ش ، مستقر ...
پاسخ:
سلام مهربونم 

چه خوب که اینو میشنوم ... خوشحالم ... خدا رو شکر ... 

ممنونم از دعای خوبتون ... از خوبیاتون ... از مهربونیاتون ... 

سلام عزیزم، خوبی؟

 

خداوند پشت و پناه دلت ...

پاسخ:
سلام آبجی جونم 

شکر ... 

خداوند پشت و پناه دل همه و دل تو عزیز دلم هم باشه ... 
mehrbanam negahe mehrabanat be mehrbanash bashad...
Ammiin
پاسخ:
آمین 

ممنون آقا سید 

انشاالله همیشه در پناه خدای مهربان باشید 

سلام دوست عزیز
احوال شما؟
خوب هستید؟
خیلی وبلاگتون قشنگه ...
حقیقتش قبلا هم  چندین بار اومدم ولی
نشد نظر بزارم که نشد!
دیگه امروز سعادتی نصیبمون شد:)
ان شالله همیشه موفق و پیروز باشید.
یاحق

پاسخ:
سلام دوست عزیز و قدیمی 

شکر 

ممنون از نظر لطفتون 

افتخار دادید 

در پناه خدا باشید 
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۸ حامد(جوون دهه شصتی)
تولد کی مبارک اونوقت؟؟!
پاسخ:
تولد کسی که خیلی برام عزیزه ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">