در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

"فراموشی"

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ب.ظ

بسم الله 



بعضی از ما آدما فراموش میشیم !

نه برای اینکه آدمای خوبی نیستیم ، نه ! 

برای اینکه خیلی ساده و بی سر و صداییم ! 


من ، دزد کلماتی هستم که با من کنار نمی آیند تا حرفشان کنم ! 

۹۲/۰۶/۰۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۶)

اوهووووم ...
همیشه نه , اما بی سروصدا تر ها عمیق ترند ...
پاسخ:
ولی من هیچوقت با بی سر و صدایی حال نکردم ! 
آدمهای ساده رو بیشتر دوست دارم .از این آدمهایی که تا میبینیشون مهرشون به دلت می شینه.چون می دونی دو رو نیستن.می شه اون ورشونو دید
پاسخ:
منم خیلی دوست دارم ... 
too in zamoneh makar bashi behet migan past
bekhahi safe va bi alayesh bashi behet migan ahmagh
Ma del khosh kardim be hamin hemaghat , har ki harchi mikhad bege bege...
پاسخ:
حماقت از دید آدم های احمق است ! بگذار احمق بمانند و احمق بخوانند ! 
سلام 
چرا بخش نظراتت رو بستی؟ 

متن هات خیلی قشنگه ... خیلی خیلی پخته تر و منسجم تر شده ...
عکساتم خیلی قشنگه ... 
چقدر خوشحالم . دخترم روز به روز کامل و کاملتر میشه ...
خدایا شکرت ...
پاسخ:
سلام  

نمیدونم ! اما اعتماد به نفس خیلی خوبه که من ... !

ممنونم مهربونم

میدونید ؟ آدم گاهی واقعا نیاز داره حرف خوب بشنوه ! 


سلام

از فراموشی چه سنگین تر بروی سینه کاش
پاک میکردی غباری را که بر سنگ من است...


کاش فراموشمون نکنن اونایی که عالم دستشونه

یاعلی
پاسخ:
سلام 

خوش آمدید 

فراموشی خصلت ما آدم هاست . گاهی خوبه گاهی هم ... ! 

خدا کمکمون کنه اونطور زندگی کنیم و بریم که فراموش نشیم ! 
سلااام عزیز دل .
خوبی گلم؟
اما در مورد فراموشی آبجی ،من معتقدم  :"آدم ها هیچ وقت  از ذهن فراموش نمیشوند. تنها ممکن است از ضمیر خودآگاه به ضمیر ناخودآگاه منتقل شوند..."

اینم نظریه آبجی پریسا :)
پاسخ:
سلام به روی ماهت آبجی 

شکر ... 

نظریه ی خوبی بود آبجی ! باید جزو نظریه های روانشناسی ثبت بشه ! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">