در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

خدایا آنی ام کن که باید ...

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۶ ب.ظ

بسم الله 



سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب 


همه کس ام 

جهنم من وقتی ست که 

تو را نداشته باشم 

با تو برای من 

همه جا بهشت است ... 


+

خدایم آنی ام کن که باید ... 


________

(دوستان خوبم شبهای قدر همدیگه رو فراموش نکنیم)


التماس دعا 


۹۲/۰۵/۰۶ موافقین ۴ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۴)

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۵ العبد التائب
سلام.
التماس دعای فراوان
پاسخ:
سلام 
انشاالله حاجت روا باشید 
ما هم التماس دعای زیاد 

نه مثل هرکس !
مثل کسی که برایم کس دیگریست دعایت میکنم...
شما نیز در لحظه های زنده ذهنت برایم سهمی از دعا بگذار!
بی التماس من ...
طاعات و عبادات مورد قبول ...
موفق باشید

پاسخ:
از شما هم قبول باشه سید 
قابل باشم برای همه تون دعا کردم 
خدا رو برای دل همه تون آرزو میکنم 
یا علی 
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۱ سیدامیر ولایی
همیشه پای اسرائیل در میان است..
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج 
عالی مثل همیشه
پاسخ:
تشکر ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">