در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

س ک و ت

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ق.ظ

بسم الله 



زشت نیستم 

عشق و محبت میدانم 

پر از حرف و 

شور و هیجانم 

اخلاقم خوب است

تنها حالم خوب نیست !


حالت که خوب نباشد زشت و بداخلاق می شوی 

پوچ و توخالی می شوی 

این را من نمی گویم 

دیگران به من فهمانده اند که 

حالت مهم نیست 

حالتت مهم است ! 


پس یادت باشد 

این روزها از حالت نمی پرسند 

حالتت را می بینند و قضاوت می کنند !


+

س ک و ت 

                     آشنای من است 

                     آشنای اطرافیانـم 

                     آشنایی که دوست ندارم 

                     آشنایی که مرا تنها کرده ... 


+

خدایم 

همه کس ام 

تو با من حرف بزن ... 


__________

(گاهی با خودم فکر میکنم که خدا وقتی کسی یا چیزی یا محبتی را از ما می گیرد برای این است که آن کس یا چیز یا محبت ما را از او می گیرد یا او را از ما . نمیدانم . اما همان بهتر که می گیرد . چون او و ما مال همیم ! پس خدایا گرفتنی هایت را هم شکر)


۹۲/۰۴/۳۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۶)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۴ حامد(جوون دهه شصتی)
خدایا؟؟؟ با این دوستمون حرف بزن ...خواهشا [لبخند]

سلام زهرا جان انگاری آدرس وب رو عوض کردی و رفتم از پست و کامنتای قبل پیدات کردم! میگفتی خو
این ادرست رو لینک میکنم فقط بی زحمت وقتی به روزی خبرم کن چون نمیتونم تو وبلاگ دوستان بذارمت :(
پاسخ:
ممنون که دعا کردی [لبخند] 
خدای بزرگ و مهربون با همه مون حرف میزنه ... اگه ما گوش کنیم ... 

سلام آقا حامد 
بله . از بلاگفا اومدم بیان . چشم به روز کردم خبر میدم . هر چند که اصلا عادت به این کار ندارم و حتی دوست ندارم کسی این کار رو بکنه . چون به نظرم یه دوست اگه خودش بخواد و دوست داشته باشه نگفته به دوستاش سر میزنه . ولی چشم چون میدونم سرت خیلی شلوغه خبر میدم . ممنون که اومدی و گفتی ... 

در پناه حق باشی ... 
سلام سیده جان...
چقدر من پای این جمله ی قشنگت گریه کردم...
خدا رو شکر پس... بابت چیزایی که گرفته هم شکر...
ممنون بانو
قبول باشه ماه شمام
پاسخ:
سلام به روی ماهت بانو 
بابت داده و ها و نداده هاش شکر ... بابت چیزایی که گرفته ... 
منم از شما ممنونم عزیز دلم ... 

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۶ حامد(جوون دهه شصتی)
اسم اون آهنگ "با اینکه تنهایی" از محمد علیزاده
پاسخ:
ممنون ... 
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۲ به رنگ چادرم
میدانستی
سکوت یک فرزند است
وقتی که حرف ها دیگر با هم راه نمی آیند و میخواهند سرپا نگه دارند خودشان را
پاسخ:
بله بانو 
سکوت هم زیبا ست 
اما گاهی ، اما به جا ، همان جایی که شما گفتی 
نه همیشه ، نه اینکه بشه عادت ، نه اینکه همان حرف بشه آرزوی ات ... 

سلام عزیزم نماز روزت قبول زهرای گلم ، 

واقعا راسته ""حالت که خوب نباشد زشت و بداخلاق می شوی ... " 
خدای من (حول حالنا الی احسن الحال.... ) 
عیدتم مبارک عزیزم :-*
پاسخ:
سلام به روی ماه آبجی سمیه ی خودم 
طاعات و عبادات تو هم قبول حق گلم 
الهی آمین ... اللهم حول حالنا الی احسن الحال 
پس بزار لااقل حالتمون رو حفظ کنیم ! 
ممنونم عزیز دلم :-*
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۰ العبد التائب
سلام
وبلاگ جالبی دارید
احسنت.
اگر مایل به تبادل لینک هستید بسم الله.
پاسخ:
سلام 
ممنون 
بسم الله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">