در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

هوای تو

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ق.ظ

بسم الله 



کاش میشد

باقی عمر را 

مثل کودکی سپری کنیم 

حالمان خوب بود ! 


+

دلم مثل این کبوتر ها هوای تو را کرده 

در کنار تو باریدن حالم را خوب می کند ... 


۹۲/۰۴/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۳)

سلام / انشاا... که خوب باشین ..

 

خدایا . . .

حکمت قدم هایی را که برایم برمی داری، بر من آشکار کن

تا درهایی را که به سویم می گشایی، ندانسته نبندم

و درهایی را که به رویم می بندی به اصرار نگشایم...

پاسخ:
سلام آقا محمد جواد 

تشکر ... 

آمین . 
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۵ به رنگ چادرم
کاش...
حالمان خوب نیست
پاسخ:
این روزها حال هیچ کس خوب نیست ... حال دنیا هم خوب نیست ... حال همه با آمدن منجی خوب می شود ... کاش بیاید ... همه چیز دزست می شود ... 
کاری بکن که جلد تو و گنبدت شوم
اثبات کن کبوتر اینجا نرفتنی ست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">