در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

محبت

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۴ ب.ظ

بسم الله 


به بهانه ی ماه مبارک رمضان 

دوستان خوبم یه لحظه بیاین اینجا 


۹۲/۰۴/۲۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۳)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۳ آبجی پریسا
بسیار عالی ممنون آبجی جون حتما سر میزنم .
پاسخ:
ممنونم آبجی جونم ... 

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۷ حامد(جوون دهه شصتی)
سلام زهرا خانم رسیدن بخیر
تغییراتتم مبارک
ماه رمضونتم پر بار و التماس دعا
پاسخ:
سلام آقا حامد 
ممنون ... 
ماه رمضان شما هم پر بار انشاالله ... 
خیلی التماس دعا ... 

سلام سادات بانو
فدای جدت... اگر بدونی چقدر حسرت دارم جای تو بودم... جای همه ی کسایی که میتونن دامن حضرت زهرا رو بگیرن و بگن "مادر..."
سادات بانو دعام کن...
ممنون که سطرهای سفید رو یادت نمیره و بهم لطف داری
ماهت مبارک
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیز دلم 
ماه تو هم مبارک 
قابل باشم چشم ... ولی چه می دونیم بانو ... شاید دلت خیلی صاف و پاک تر از من باشه ... شاید راحت تر بتونی به حضرت زهرا بگی مادر ... من تا حالا نگفتم با این که خیلی دلم میخاد بگم مادر ...