در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

سنگدل

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ

بسم الله 



کاش 

جنس ِ دل را هم

به خوبی بازی با کلمات  

            می شناختی !

آن وقت شاید 

دل بی احساس تو 

                                 اینگونه 

با دل حساس من بازی نمی کرد 

آن وقت شاید 

می دانستی که 

دل برای بازی نیست 

                       شاید 

راحت نمی شکستی 

حالا که شکستی 

    اما شاید اینگونه راحت  

با خرده هایش بازی نمی کردی !

اما انگار 

        تو بازی را دوست داری 

                      حتم دارم که 

نمی دانی باختن چه درد تلخی دارد ! 

اما کاش می دانستی که

سنگدل 

این روزها حضورت چقدر خسته ترم کرده !  


+

خدایم 

به حق این ماه ت 

دلم را از آن کس که نباید پاک 

و آرامم کن ... 

خدایم 

دل همه ی جوان ها ...


۹۲/۰۵/۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۵)

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۲ حامد(جوون دهه شصتی)
همه پست یه طرف این آخرش (+) یه طرف... یه امین قشنگ براش گفتم
پاسخ:
ممنون از آمین قشنگت آقا حامد ... 


بـــــــوی ِ نـــــاب ِ بهــشـــتـــــــــ می دهــد همـــــهٔ نـــــام های ِ 

قشــــنــگ ِ تــــو ... می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ *د ِ لَ م* ... 

گفته بودی * اَلجَـبّــــــار *

یعنی کسی که جُبـــران می کند همــــهٔ شکستــگی هایِ دلت را ... 


گفته بودی * الشّــــافـی * 

یعنی کسی که شفـــا می دهد تمـــام ِ زخم هایِ عمیـــق و نا علاج را ... 

*هوای ِ دلم سبک می شود با زمزمـــهٔ نام هایِ زیبایتــــــ*

پاسخ:
اصلا همین که فکر میکنم هستی سبک میشم خدا ... 

خداااااااااااااااااااااااااااخیلی دوست دااااااااااااااااااااااااارم ! 
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۹ کیمیای ناب
سلام
من هم برای دعای قشنگتون آمین میگم

پاسخ:
سلام 
ممنونم ... 
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۵ آبجی پریسا
آقا بخدا یک نظر لطف تو کافیست
تا از سر ما کم بکنی مشغله ها را ...

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج ... 
سلام بزرگوار
بروزم ، با توضیحاتی در رابطه با نام وبلاگم .
حضور شما باعث خوشحالیم میشه .
التماس دعا دارم .
پاسخ:
سلام 
چشم ... 
انشاالله حاجت روا ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">