در آغوش خدا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عـَــجـّــل فـَــرَجـَــهـُــم

در آغوش خدا

اینجا
من
خودم هستم !

اینجا
من
با خدا
عکس یادگاری می گیرم !

آلبوم عکس هایم
آخرین عکس هایم
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کات .
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵ دخیل
  • ۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۱ الهی
محبوب ترین عکس هایم

احتمال

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ق.ظ

بسم الله 



نه از دل 

         نه از واژه 

                    نه از شعر 

                                نه از بغض 

                                             من نمی نویسم !


                                             من می نویسم : 


در این عصر احتمالات من بی تو احتمال هم ندارم خدا ... 


همه کس ام ، 

من هر کس و هر چیز باشم باز مال توأم و تو خدای من !  

                                                         تنهایم مگذار ... 

                                                      

                   

۹۲/۰۵/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
س . زهرا

نظرات  (۳)

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۰ آبجی پریسا
هیچ!
وقتی تو را ندارم ...
باش مهربان !
حتی وقتی من نیستم !
همین ...
پاسخ:
می دونم که همیشه هستی ... 
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۲ آبجی پریسا
خدایا تو با ما مهربانی کن ...
فدای آبجی جونم .که  با دلش و  واژه هاش و  شعراش قهر کرده ...  :)

پاسخ:
خدا نکنه آبجی پریسا جونم ... 

آجی اینم آدرس سایت انجمن معلولین اسپیشال....فقط قبل از فعالیت حتما تاپیکهایی که واسه تازه واردا توی پشتیبانی هست رو بخونه که بدونی چه جوری فعالیت کنی توش. بووووووس 

http://forum.special.ir/

پاسخ:
باشه آبجی جونم . مرسی . بوس 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">